Utilizăm cookies pentru ca tu să ai o experiență cât mai plăcută. Pentru a ne conforma noii directive e-Privacy, trebuie să primim acordul tău pentru a seta cookie-urile. Află mai multe.
7.8. Returnarea produselor
• 7.8.1. Clientul www.cosmetikon.com poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
- 7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
- 7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
- 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- 7.8.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
- 7.8.1.5. "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
• 7.8.2. Clientul se obliga sa notifice www.cosmetikon.com, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
• 7.8.3. Clientului care a notificat www.cosmetikon.com conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, www.cosmetikon.com considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
• 7.8.4. Clientul www.cosmetikon.com nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
- 7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original(daca este cazul) cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
- 7.8.4.4. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) www.cosmetikon.com isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si sa fie returnati în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Ochelarii de soare trebuie sa fie intacti la returnare.
Produsele trebuie sa fie in ambalajul original si fara nici un semn de utilizare. In cazul in care cumparatorul a primit ceea ce a comandat (marime, culoare) taxele de curierat vor fi suportate de catre cumparator. In cazul in care cumparatorul nu a primit ceea ce a comandat (marime,culoare) cheltuiele vor fi suportate de catre vanzator.
• 7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face 100% in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului cu urmatoarele exceptii in care www.cosmetikon.com isi rezerva dreptul de a diminua valoarea cu pana la 30%, anuntand clientul prin email, sms sau telefonic.
- 7.8.5.1 - produsele returnate prezinta un miros pregnant de parfum
- 7.8.5.2 - produsele returnate care au lipsa eticheta, ambalaj - cutie
• 7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
• 7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar www.cosmetikon.com nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5. sau dupa caz un alt produs la schimb
• 7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
• 7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care www.cosmetikon.com va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina www.cosmetikon.com.
• 7.8.10. In cazul in care se returneaza unul sau mai multe produse care au facut parte dintr-o comanda supusa unei forme de reducere alta decat per produs (fie ea de transport redus sau gratuit, discount datorat numarului de produse comandate, produs(e) oferit(e) gratuit, sau orice alta forma de bonus) clientul se obliga sa returneaze si produsul oferit gratuit, si/sau achite bonusul si/sau transportul oferit redus sau gratuit, deoarece prin returnarea unuia dintre produse nu se mai indeplinesc criteriile pentru care a fost oferita reducerea.